WSTĘP | 22B | ELECTRA | GT-TURBO | NA SZCZYCIE | P1 | PROFIL P1 | P1 TEST | PROFIL TURBO/WRX STI/P1 | WRC | WRC HOŁKA | WRXTYPE RA | WRX STI | STI TYPE R | STI TYPE RA |

 

WRX STI

  

[ S u b a r u   W R X   S T i ]

     Subaru Impreza WRX STi wersion VI jest dostępne w sprzedaży jako sedan i kombi. W stosunku do poprzedniego modelu wprowadzono wiele zmian m. in. nowy przedni zderzak (przez co zwiększyła się długość tego samochodu o 10mm), tylny spoiler (w wersji kombi dwa spoilery), oraz nowy silnik Boxer Phase II. Nowy silnik spełnia teraz normy emisji spalin które będą niebawem obowiązywać w Europie i Stanach Zjednoczonych. Moc jednostki napędowej została zwiększona do 300 KM w wersji sedan i 280 w modelu kombi. W połączeniu z techniką stosowaną w rajdowych Subaru Impreza czyni te samochody jednymi z najszybszych na świecie. Potwierdzeniem tej tezy może być fakt opracowywania tego samochodu przez Subaru Technica International (STi), ten sam dział który przegotowuje do rajdów Imprezę WRC. Impreza WRX STi przyspiesza do 100 km/h w 4,9 sekundy, prędkość maksymalna została ograniczona do 250 km/h - to kolejny dowód na niepospolite osiągi tego samochodu. W celu zagwarantowania odpowiedniego komfortu ten sportowy samochód wyposaża się seryjnie w poduszki powietrzne, automatyczną klimatyzacją, pokrytą aluminium przednią konsolę, aluminiowe obudowy wskaźników oraz złote felgi aluminiowe. 

Model Rodzaj nadowzia: Pojemność
silnika:
Moc: Prędkość
max:
Rozmiary:
(dł./szer./wys.)
WRX STi sedan 1994 300 KM 250 km/h 4340/1690/1405
WRX STi kombi 1994 280 KM 250 km/h 4340/1690/1440