Oferta


APEXI POWER FC

-Montaż

-Strojenie

Power FC to kompletny i całkowicie samodzielny system zarządzania silnikiem będący w stanie obsługiwać praktycznie wszystko co napotka na swojej drodze. Od ilości paliwa poprzez sterowanie zapłonem aż do zaangażowanej obsługi zmiennych faz rozrządu. Urządzenie to swoją funkcjonalnością jest w stanie zadowolić nawet najbardziej wymagających użytkowników. Niewątpliwą zaleta urządzenia jest jego Instalacja, która w wielu przypadkach jest bardzo prosta i ogranicza się praktycznie do wymiany fabrycznego sterownika na zamiennik Apexi. W niektórych przypadkach niezbędne są dodatkowe instalacje, jednak to zależy od specyfikacji i modelu danego auta. Najważniejsze jednak jest to iż seryjna wiązka instalacyjna nie wymaga całkowitej wymiany, a funkcjonalności typu: klimatyzacja nadal mogą poprawnie działać w aucie.  Nowatorskim rozwiązaniem względem innych urządzeń typu stand alone jest Apexi Power FC Commander, dzięki któremu użytkownik może w szybki i prosty sposób dostosować i modyfikować szeroką gamę ustawień, zmieniając parametry wg swoich upodobań bez konieczności podłączania komputera i wiedzy programistycznej.  Apexi PFC jest wstępnie wyposażony w kilka bazowych map najbardziej popularnych samochodów występujących głównie na rynku Japońskim. Oczywiście jest to tylko mapa bazowa a dalsze dostrajanie, które jest wymagane wymaga odpowiedniej wiedzy w tej materii. Urządzenie daje olbrzymie możliwości w zakresie tuningu silnika między innymi za pośrednictwem możliwości ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu, korekcji paliwa, wartości przepływu powietrza, zmiany przepływomierza, wielkości wtrysków. Dodatkowe funkcje wzbogacania dawki paliwa mogą znacząco poprawić reakcję na gaz podczas gwałtownego przyśpieszania auta, można je korygować w zależności od temperatury wody czy temperatury zasysanego powietrza. Power FC posiada również  rozbudowaną funkcję monitoringu pracy za pomocą której można w trybie rzeczywistym odczytywać wartości z takich parametrów jak: obroty silnika, wartość zapłonu, prędkość pojazdu, napięcie przepustnicy, napięcie przepływomierza, wartość doładowania, napięcie ładowania, temperatura powietrza wlotowego i temperatury wody.

Photobucket

Photobucket

Photobucket