Oferta


ECUMASTER

-Sprzedaż

-Montaż

-Strojenie

 

Digital ECU Tuner 3 jest następcą popularnego urządzenia typu "piggy back" Digital ECU Tuner 2.

Dzięki zastosowaniu wydajniejszego procesora oraz pamięci DataFlash 8Mb możliwe było znaczne rozszerzenie możliwości urządzenia. Urządzenie posiada także wersje oprogramowania „Fuel Implant” umożliwiające zmianę urządzenia DET 3 w samodzielny sterownik sterujący wtryskiwaczami w oparciu o algorytm Speed Density lub Alpha-N. Więcej informacji o technologii „Fuel Implant” znajduje się tutaj Do głównych zmian należą obsługa portu USB, dwa przełączane zestawy 4 map o wymiarach 16x16, zaawansowane adaptacyjne wejście zapłonowe, 4 krotnie dokładniejszy przetwornik DAC i wiele, wiele innych. W ofercie znajdują się także wersje urządzenia z wbudowanym MAP sensorem 250kPa oraz 400kPa.

Digital ECU Tuner 3 jest najpopularniejszym urządzeniem typu „piggy back” na naszym rynku. Ze względu na swoje duze możliwości oraz bardzo atrakcyjną cenę, zyskał dużą rzeszę zadowolonych klientów.

Cechy urządzenia:

  • 4 niezależne mapy 16x16 (mapa paliwa, dwie mapy PWM, mapa zapłonu),
  • 8 map korekcji 16x1,
  • 2 niezależne, przełączane zestawy map,
  • możliwość modyfikacji pojedynczego sygnału analogowego,
  • 4 wejścia analogowe,
  • wbudowany DataFlash umożliwiający logowanie sygnałów bez podłączonego laptopa,
  • pomiar napięcia zasilania,
  • możliwość modyfikowania sygnału przepływomierza częstotliwościowego (17Hz-4kHz),
  • obsługa sygnału zapłonowego z wykorzystaniem czujników indukcyjnych, Halla, optycznych oraz sygnałów sterujących modułem zapłonowym. Urządzenie obsługuje zarówno sygnały pojedyncze (single ended) jak i zbalansowane (differential),
  • obsługa wielu typów zapłonu: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, Ignition Modules,
  • obsługa zaworu sterującego doładowaniem turbosprężarki,
  • obsługa 4 wtryskiwaczy wysokoopornościowych (praca w systemie "full group"),
  • wyjście typu ON/OFF sterowane parametrycznie,
  • automatyczna konwersja z MAP to MAF z wykorzystanie algorytmu uczenia,
  • procedura startowa, hamownia drogowa,
  • możliwość kalibracji dowolnego czujnika analogowego, dzięki czemu wartości analogowe mogą być wyświetlane w ich realnych wartościach (np. sygnał z MAP sensora w barach, sygnał z sondy szerokopasmowej jako AFR, etc.),
  • możliwość darmowego upgradeu firmware w miarę rozwoju urządzenia (np. nowe tryby zapłonu, dodatkowe funkcje),
  • komunikacja z urządzeniem odbywa się przy pomocy złącza USB
  • 24 miesiące gwarancji na urządzenie.

Skład zestawu:

  • Urządzenie Digital Ecu Tuner 3,
  • Kabel USB AA,
  • Wtyczka,
  • Komplet pinów do wtyczki,
  • Płyta CD z oprogramowaniem, sterownikami oraz z instrukcją użytkownika w języku polskim,
  • Dodatkowy zestaw rezystorów oraz dioda prostownicza przydatna przy instalacji urządzenia.

  • Digital ECU Tuner 2 jest jednym z najpopularniejszych na polskim rynku urządzeń typu "piggy back" służących do modyfikacji parametrów pracy silników spalinowych takich jak skład mieszanki, kąt wyprzedzenia zapłonu czy ciśnienie doładowania. Modyfikacje te odbywają się poprzez zmianę wartości sygnałów sterujących komputerem samochodowym ECU (Electronic Control Unit). Dodatkowo urządzenie posiada możliwość sterowania dodatkowymi wtryskiwaczami paliwa, zaawansowany dataloger, wydatnie ułatwiający "strojenie" samochodu oraz hamownię drogową która w warunkach rzeczywistych (auto jadące po drodze) potrafi zmierzyć przebieg mocy i momentu obrotowego pojazdu).

Photobucket

Photobucket

Photobucket