VW Corrado 1.8T


MODEL / ROK:
Corrado pierwotnie 2.0 16v, obecnie 1.8Turbo

SILNIK:
Swap silnika 1.8 Kompresor
Blok 1,8 g60-zaślepione miejsce na aparat zapłonowy(ucięty stary aparat)
Głowica golf 4 1,6(akl)zaspawany kanał oleju
Wałek razrządu 1,8(PG)-przetoczenie jednego czopu
Śruby głowicy (PG)
Pokrywa zaworów golf 3(2E)
Uszczelka pokrywy (PG)
Aparat zapłonowy audi b3(6a)
Kolektor dolotowy golf 3(AQY)
Przepustnica golf 3 (2E)
Turbo holset dodge ram 2500 5,9TD
Wtryski rover 400 380ccm
instalacja el. oryginalna corrado g60
Układ wydechowy przelotowy 2.5"
Orurowanie z kwasówki 2.5"
Bov HKS style
Duży Intercooler zamontowany centralnie za zderzakiem

UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Nawiercane tarcze hamulcowe -przód,tył
Obniżone zawieszenie 40mm,
Aluminiowe Felgi 17"
Dystanse 20mm

ELEKTRONIKA:
EcuMaster DET2 – strojenie by Chester Ecu-Tune,
EcuMaster DET3 podłączony jako FIT sprzedaż, montaż, strojenie – by Chester Ecu-Tune (sezon 2012)
Porządki pod maską – by Chester Ecu-Tune (sezon 2012)
Map sensor 250kpa

ZEWNĄTRZ:
Przerobiony przedni grill
Wycięty zderzak z nawiewem na IC
Przednie Lampy soczewkowe z ksenonami
Przyciemnione kierunkowskazy

WNĘTRZE:
Fotele kubełkowe skórzane
Zegary Auto Gauge: Doładowanie, Afr, EGT

MOC:
seria: 150KM & 190Nm
po modyfikacjach: ~250KM & 350Nm (sezon 2011)
po modyfikacjach: ~300KM & 400Nm (sezon 2012)

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket