Bmw 635CSI


-MODEL / ROK:
BMW 635CSI 1985r

-SILNIK:
Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2x2" by El-TEC
Kolektory wydechowe barany by Hartge
Układ dolotowy z kwasówki
Filtr stożkowy
Nawiew poewietrza na filtr
Głowica z innego modelu z większymi kanałami
Splanowana 0.5mm
Sportowy wałek rozrządu Cat Cams 299 stopni
Planowane bylo kolo zamachowe przed wazylo 10,2kg po 7kg
Nowe zawory robione na zamówienie u Paradowskich
Twardsze sprężynki zaworowe wraz z innymi talerzykami
Caly dol wlacznie ze sprzeglem i kolem pasowym byl wywazony
Podcięcia w tłokach
Skrzynia biegów Gertag z 1 do tyłu
Strojenie Ecumaster DET2 (sprzedaż, podłaczenie, strojenie) by Chester Ecu-Tune.

-ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Bilstein B6
Sprężyny H&R -35mm

-HAMULCE:
Czterotłoczkowe zaciski od BMW 850 z tarczą 324mm

-FELGI:
16" aluminiowe skręcane felgi Hartge z polerowanym rantem

-WNĘTRZE:
Fotele kubełkowe Speed
Pozbycie się zbędnych wygłuszeń

-OSIĄGNIĘTE WYNIKI:
Czas na 1/4 mili
12.4s zawody SeatRacing (problemy ze sprzęgłem).

-MOC:
seria: 218KM & 304Nm
po modyfikacjach: ~240KM & 330Nm

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wykresy:

przed modyfikcjami:

Photobucket

po modyfikacjach (przed montażem wałków i strojeniem):

Photobucket

Wyścig z BMW 328:

Wyścig z Toyotą MR2 K20:

Wyścig z BMW 328:

Przyśpieszenie 0-180km/h: