200sx s14 Ricci


MODEL / ROK:
200sx s14 1996r

SILNIK:
2.0l SR20DET
Fmic by TR
regulator paliwa sard -usunięty by Chester Ecu-Tune
wtryski 440 -instalacja by Chester Ecu-Tune

Układ wydechowy 3"
Irydowe świece by Chester Ecu-Tune
Pompa paliwa wallbro 255
Wieksza rozwiercona przepustnica by Chester Ecu-Tune
Apexi AVCR
Filtr HKS grzybek
BOV blitz
MAF z32
apexi spec GT
Nistune strojenie by Chester Ecu-Tune

ZAWIESZENIE:
tein Super Street plus EDFC
rozpórki przód i tył TEIN
drążki kierownicze TEIN
poliuretany

HAMULCE:
z Lexusa ISF
Przód tarcze 380mm z 6cio tłoczkowymi zaciskami
Tyłe tarcze 355mm

Pompa hamulcowa z 300zx by Chester Ecu-Tune

KOŁA:
ROTA boost / potenza re070

BODY:
dokładka tył, progi z-edition. maska carbon ( wciaz nie zalozona)

DODATKI:
turbo timer BLITZ
zegary EGT, OIL press, OIL temp-mocowanie poprawione by Chester Ecu-Tune
grill,zderzak przod tyl Ks czekaja na zalozenie
spioler navan tez czeka
shifter nismo zalozony
gala nismo zalozona
naba KYB zalozona
kiera NISMO zalozona
kubly recaro z EVO

MOC:
seria: 200KM & 265Nm
po modyfikacjach: 300KM & 440Nm (W sezonie 2012 moc zwiekszona do 320KM)

Wykres po strojeniu by Ecu-Tune.PL:
Photobucket

Wykres po strojeniu by X vs po strojeniu by Ecu-Tune.PL (doładowanie to samo):
Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket