200sx s14 Ricci
MODEL / ROK:
200sx s14 1996r
SILNIK:
2.0l SR20DET
Fmic by TR
regulator paliwa sard -usunięty by Chester Ecu-Tune
wtryski 440 -instalacja by Chester Ecu-Tune
Układ wydechowy 3"
Irydowe świece by Chester Ecu-Tune
Pompa paliwa wallbro 255
Wieksza rozwiercona przepustnica by Chester Ecu-Tune
Apexi AVCR
Filtr HKS grzybek
BOV blitz
MAF z32
apexi spec GT
Nistune strojenie by Chester Ecu-Tune
ZAWIESZENIE:
tein Super Street plus EDFC
rozpórki przód i tył TEIN
drążki kierownicze TEIN
poliuretany
HAMULCE:
z Lexusa ISF
Przód tarcze 380mm z 6cio tłoczkowymi zaciskami
Tyłe tarcze 355mm
KOŁA:
ROTA boost / potenza re070
BODY:
dokładka tył, progi z-edition. maska carbon ( wciaz nie zalozona)
DODATKI:
turbo timer BLITZ
zegary EGT, OIL press, OIL temp-mocowanie poprawione by Chester Ecu-Tune
grill,zderzak przod tyl Ks czekaja na zalozenie
spioler navan tez czeka
shifter nismo zalozony
gala nismo zalozona
naba KYB zalozona
kiera NISMO zalozona
kubly recaro z EVO
MOC:
seria: 200KM & 265Nm
po modyfikacjach: 300KM & 440Nm (W sezonie 2012 moc zwiekszona do 320KM)
Wykres po strojeniu by Ecu-Tune.PL:
Wykres po strojeniu by X vs po strojeniu by Ecu-Tune.PL (doładowanie to samo):