200sx s14 Noucamp


MODEL / ROK:
200sx s14 1995r

SILNIK:
2.0l SR20DET
Turbo Garrett GT2871r Ar86
Wydech 3" Apex Performance UK - pełen przelot od turbiny. 3 tłumiki przelotowe, końcówka 4,5"
Duży FMIC
Pompa paliwa Walbro 255
Świece irydowe NGK
Wtryskiwacze 550
Bov
Filtr stożkowy

ELEKTRYKA:
Nistune + montaż + mapa zdalnie by Chester Ecu-Tune
Przepływka od 300zx
Turbo Timer Blitz
Apexi AVCR

ZAWIESZENIE:
poliuretany na razie na tył (przód czeka na montaż)
obniżony -30mm
rozpórki zawieszenia z przodu (chińczyk)
koła na lato 18" przód 225/40/18 tył 255/35/18
koła na zimę seryjne plus opony 205/55/16
Gwintowe zawieszenie KSport
Spiek 4 łapkowy + wzmocniony docisk ACT

HAMULCE:
komplet tarcz EBC i klocków Red Stuff (dopóki się nie da im w... to jest tragedia :| a jak już hamują to telepie kierownicą) będą zmiany

WNETRZE:
Kremowe skóry, shortshifter apexi, drewno pomalowany na czarny mat oraz czarny mieszek
zegary: boost, ciśnienie oleju i temperatura oleju Autogauge

ZEWNĄTRZ:
Felgi Rota
Konwersja s14->s14a
Dokładka z racinga pod tylnym zderzakiem

MOC:
seria: 200KM & 265Nm
po modyfikacjach: ~340KM & 450Nm


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket