200sx s14a Chester


-MODEL / ROK:
200sx s14a 1998r

-SILNIK:
2.0l SR20DET
Turbo Garrett GT2871r Ar86
Układ wydechowy 3” ze stali kwasoodpornej oparty na dwóch tłumikach
Duży FMIC z orurowaniem aluminiowym
Pompa paliwa Walbro 255 z oddzielnym zasilaniem
Świece irydowe NGK
Wtryskiwacze 550 Nismo
Bov Blitz
Filtr stożkowy Simota z nawiewem ze zderzaka
Filtr paliwa 300zx

-ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Auto wystrojone na Nistune
Ecumaster sterujący doładowaniem z zaworkiem N75
Map sensor Motorola
Przepływomierz z 300zx
Turbo Timer HKS

-UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Hamulce z Nissana 350z Brembo z tarczą o średnicy 324mm
Amortyzatory Bilstein B6 ze sprężynami Eibach -30mm
Rozpórki kielichów, przód CUSCO, tył TEIN

-INNE MODYFIKACJE:
Aluminiowe felgi 8x18" Oz Ultraleggera Matt Graphite Silver
Dystanse 8mm i 5mm
Wskaźniki Doładowania oraz EGT Greedy
Ksenony
Przerobiony przedni zderzak
Przyciemnione przednie lampy
Białe kierunkowskazy Apexi

-OSIĄGNIĘTE WYNIKI:
Czas na 1/4 mili
12.8s (zawody w Lublinie pod górkę)
12.5s Racelogic

-MOC:
seria: 200KM & 265Nm
po modyfikacjach: 380KM & 500Nm

Photobucket Photobucket Photobucket

Wszystkie modyfikacje w aucie wykonane zostały przez Chester Ecu-Tune.


Typowo uliczna wersja Nissana 200sx, który wbrew swojej naturze nie należy do egzemplarzy wykorzystywanych na torach. Jest to jeden z pierwszych nissanów dysponujących mocą blisko 400KM na fabrycznym silniku (bez kutych elementów) oraz pierwszy Nissan któremu udało się pokonać dystans 400m w czasie poniżej 13s. Auto stworzone na bazie kompromisu, czyli duża moc, porządne zawieszenie oraz układ hamulcowy a przy tym zadbany i ładny egzemplarz uliczny. Samochód miał sprawiać frajdę właścicielowi a przy tym ucierać nosa nie jednemu mocniejszemu autu na wieczornych spotkaniach.
Strona www: www.200sx.cba.pl

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Przyśpieszenie 0-270km/h (licznik)

Przejazd 1/4 SSS Lublin (wnętrze)

Seat Racing, 1/4 mili ET 12.9

Japan Trends nr 1 Styczeń 2011

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

GT Lipiec 2010

PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket Photobucket