200sx s14a Chester
-MODEL / ROK:
200sx s14a 1998r
-SILNIK:
2.0l SR20DET
Turbo Garrett GT2871r Ar86
Układ wydechowy 3” ze stali kwasoodpornej oparty na dwóch tłumikach
Duży FMIC z orurowaniem aluminiowym
Pompa paliwa Walbro 255 z oddzielnym zasilaniem
Świece irydowe NGK
Wtryskiwacze 550 Nismo
Bov Blitz
Filtr stożkowy Simota z nawiewem ze zderzaka
Filtr paliwa 300zx
-ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Auto wystrojone na Nistune
Ecumaster sterujący doładowaniem z zaworkiem N75
Map sensor Motorola
Przepływomierz z 300zx
Turbo Timer HKS
-UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Hamulce z Nissana 350z Brembo z tarczą o średnicy 324mm
Amortyzatory Bilstein B6 ze sprężynami Eibach -30mm
Rozpórki kielichów, przód CUSCO, tył TEIN
-INNE MODYFIKACJE:
Aluminiowe felgi 8x18" Oz Ultraleggera Matt Graphite Silver
Dystanse 8mm i 5mm
Wskaźniki Doładowania oraz EGT Greedy
Ksenony
Przerobiony przedni zderzak
Przyciemnione przednie lampy
Białe kierunkowskazy Apexi
-OSIĄGNIĘTE WYNIKI:
Czas na 1/4 mili
12.8s (zawody w Lublinie pod górkę)
12.5s Racelogic
-MOC:
seria: 200KM & 265Nm
po modyfikacjach: 380KM & 500Nm
Wszystkie modyfikacje w aucie wykonane zostały przez Chester Ecu-Tune.
Typowo uliczna wersja Nissana 200sx, który wbrew swojej naturze nie należy do egzemplarzy wykorzystywanych na torach. Jest to jeden z pierwszych nissanów dysponujących mocą blisko 400KM na fabrycznym silniku (bez kutych elementów) oraz pierwszy Nissan któremu udało się pokonać dystans 400m w czasie poniżej 13s. Auto stworzone na bazie kompromisu, czyli duża moc, porządne zawieszenie oraz układ hamulcowy a przy tym zadbany i ładny egzemplarz uliczny. Samochód miał sprawiać frajdę właścicielowi a przy tym ucierać nosa nie jednemu mocniejszemu autu na wieczornych spotkaniach.
Strona www: www.200sx.cba.pl
Przyśpieszenie 0-270km/h (licznik)
Przejazd 1/4 SSS Lublin (wnętrze)
Seat Racing, 1/4 mili ET 12.9
Japan Trends nr 1 Styczeń 2011
GT Lipiec 2010