Nazwa gry, w której gracz musi odwinąć taśmę w jak najszybszym czasie. Aplikacja wzmacnia wizerunek Media Expert jako atrakcyjnego sprzedawcy sprzętu RTV i AGD.
Hasło przewodnie na folder informujący o usługach firmy (obsługa pasażerska,
koordynacja operacji, obsługa rampowa, General Aviation, informacja lotniskowa).
Hasło promocyjne. Przedmiot promocji: pieluszki do pływania Huggies Little Swimmers®.
Mechanizm promocji: przy zakupie określonej liczby pieluszek, gadżet gratis.
Czy dom energooszczędny to dobra inwestycja? Czy to się opłaca? Wśród inwestorów indywidualnych wciąż pokutuje mit, że domy energooszczędne są dużo droższe od domów budowanych tradycyjnie. Owszem, koszt budowy takiego domu może być nawet o 20-30% wyższy. Budynek wymaga zastosowania zaawansowanych materiałów i instalacji. Twój budżet może również obciążyć zatrudnienie ekipy, która posiada odpowiednie kwalifikacje w zakresie budownictwa energooszczędnego. Pamiętaj jednak, że budowa domu to inwestycja długoterminowa. Jeśli planujesz w nim mieszkać przez kolejne lata, to dodatkowe koszty szybko się zwrócą pod postacią niższych rachunków za ogrzewanie i wentylację powietrza. (...)
Jak stwierdził kiedyś Benjamin Franklin, 'dwie rzeczy są w życiu pewne – śmierć i podatki'. Kto miał do czynienia z Urzędem Skarbowym, ten wie, ile w tych słowach jest prawdy. Ryzyko podatkowe dotyczy każdej firmy i niestety bardzo często nie zależy od poprawności i terminowości rozliczeń księgowych. Warto pamiętać, że pewnego dnia także do naszych drzwi może zapukać kontrola, a jej skutki mogą być bardzo różne. (...)
Żyjemy coraz szybciej. Natłok obowiązków, od rana do wieczora, nie pozostawia zbyt wiele wolnego czasu. A jeśli już ten wolny czas się znajdzie, chcemy go poświęcić na odpoczynek przed kolejnym szalonym dniem. Rzadko mamy w związku z tym siłę, by sięgnąć po książkę. W takiej sytuacji? doskonałym rozwiązaniem wydają się audiobooki. (...)
(...) I właśnie cyfrowe zasoby zdają się odgrywać decydującą rolę w nowoczesnych, najlepiej zorganizowanych firmach. Dostęp do informacji i szybkość komunikacji wpływają na efektywność procesu decyzyjnego oraz na czas, w jakim decyzje są realizowane w obrębie firmy i jej otoczeniu rynkowym. Najważniejszą funkcję pełnią pod tym względem narzędzia cyfrowe, takie jak komputery, sieć czy urządzenia mobilne. W jaki sposób można jednak uzyskać stały dostęp do bieżących informacji z Polski i ze świata na interesujące nas tematy? (...)
Sklep internetowy to obecnie najpopularniejsza forma handlu elektronicznego. Kto próbował już swoich sił w Internecie, ten nie ma wątpliwości, że pozwala ona znacząco obniżyć koszty ponoszone w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Do prowadzenia sklepu internetowego nie jest potrzebne ani biuro, ani nawet magazyn, a personel można zredukować do minimum. W znaczący sposób zostaje też poprawiona komunikacja z klientem, którego preferencje konsumenckie możemy poznać za pomocą automatycznie generowanych statystyk. Dzięki temu jesteśmy w stanie precyzyjniej określać rodzaj i ilość wystawianych towarów. Poza tym sklep internetowy jest dostępny 24 godziny na dobę, dzięki czemu klient może dokonać zakupu w dowolnej chwili i z niemal dowolnego miejsca w Polsce. (...)
Subtelle® to marka stworzona z myślą o kobietach, które cenią nie tylko styl i nowoczesność, ale także wysoką jakość. Produkty Subtelle® zostały opracowane w oparciu o potrzeby i oczekiwania konsumentek. Są miękkie, delikatne i przystosowane do kształtów kobiecego ciała. Ich dodatkowym atutem są eleganckie, estetyczne opakowania, które udowadniają, że produkty higieny intymnej mogą być ozdobą łazienki lub ciekawym elementem w damskiej kosmetyczce. (...)
(...) Majteczki DryNites® to niezwykle dyskretny produkt, który zapewnia dziecku suchą i spokojną noc. Majteczki nie tylko doskonale chronią, ale także są niewidoczne pod odzieżą, dzięki czemu dzieci (zwłaszcza starsze) nie muszą się ich wstydzić. Huggies DryNites® ułatwiają codzienne życie i pomagają w przezwyciężeniu problemu nocnego moczenia. (...)
Wybrane bannery
Upside. Copywriter: Marcin Orliński, grafik: Mateusz Goliński:
GG Network. Copywriter: Marcin Orliński, grafik: Mariusz Stelągowski:
Wybrane filmy animowane
Poczta Gadu-Gadu. Film edukacyjny o filtrze antyspamowym
(scenariusz: Marcin Orliński, grafika i animacje: GG Network)