Daewoo Nexia Gsi 16v


-MODEL / ROK:
Daewoo Nexia 1.5 8v 1997r

-SILNIK:
20xe 2.0 16v z Kedetta Gsi
chip podnoszący odcięcie
kolektor ssacy Lexmaul
Sportowy układ wydechowy 2"
Środkowy przelotowy MG motorsport
Końcowy przelotowy M-Tech
Kolektor rurowy 4-2-1
Zmodyfikowany przeplywomierz
Magnetyzer
Stożek JR umieszczony w nadkolu
Polerowany dolot 3" wg wlasnego projektu
Sprzeglo Sachs z tarczą 228mm

-ZAWIESZENIE:
Sprężyny H&R –45mm
Amortyzatory Koni Sport z regulacja twardosci
Tylna belka z Astry Gsi wraz z hamulcami tarczowymi i ze stabilizatorem
Przednie hamulce z Calibry Turbo (tarcza 284mm robiona na zamówienie + dwutłoczkowe zaciski)

-KOŁA:
-Alessio monza 15x7 ET35 z oponami 195/50

-ZEWNĄTRZ:
Poszerzone nadkola z tyłu ok. 2 cm
Brak oznaczeń marki na samochodzie
Grill
Spoiler od Espero na tylniej klapie
Spoiler firmy Eba pod przednim zderzakiem
Brewki
Przyciemnione przednie światła i kierunki
Boczne kierunkowskazy od Astry
Zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym

-WEWNĄTRZ:
Sportowa kierownica Luisi
Fotele kubełkowe RECARO
Wyciszone drzwi matami bitumicznymi
Dodatkowy obrotomierz Indiglo ze shift lightem

-OSIĄGI:
0-100-6.5s oraz 14.54 na 1/4mili.

-MOC:
seria: 75KM & 127Nm
po modyfikacjach: ~160KM & 210Nm

Projekt w całości wykonany przez firmę Chester Ecu-Tune.

Opis auta:
http://octanesquad.szu.pl/forum/viewtopic.php?t=16&start=0

Strona:
http://chester.nexia.prv.pl/

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Przyśpieszenie 0-150km/h:

Nexia vs Opel Calibra:

Nexia vs honda Civic 1.6 Turbo:

Nexia vs Bmw 328 (200KM):

Nexia vs Honda Crx:

Nexia vs Subaru impreza STI 400KM:

Nexia vs Nissan 200sx:

Nexia vs Honda Prelude 2.2 (218KM):

Nexia vs Fiat CC 1.2 Turbo:

Nexia vs Golf VR6:

Przelot nocą: