Nissan Skyline GT-R


MODEL / ROK:
Nissan Skyline GT-R

SILNIK:
Typ: R6, RB26DETT
Rozrząd: DOHC,
Pojemność skokowa: 2568 cm³,
Napęd: 4WD ATTESA E-TS Pro,
Wałki: MIDDLEHURST STAGE I + regulowane kołka,
Kute tłoki: WISECO 86,5,
Kute korby: EAGLE,
Szpilki glowicy i korbowodow ARP,
Prowadnice zaworowe SUPERTECH,
Uszczelka pod glowice COMETIC,
Uszczelki pod kolektorami HKS,
Pasek rozrzadu GREDDY,
Chlodnica oleju i relocation kit MOCAL,
Wastegate Precision Turbo 38mm,
Bov GREDDY typeR,
Wtryski: SARD 800,
Pompa paliwa / układ paliwowy: bosch 044 x2 surgetank 4litrowy, regulator AEROMOTIVE,
Kolektor / układ wydechowy: Zmodyfikowany XS-POWER + Tlumik koncowy NISMO,
Turbo HOLSET HX40 hybrid,
Intercooler BLITZ,
komputer: Standalone Apexi PowerFC d-jetro na map sensorze strojenie na 0.8-1bar by Chester Ecu-Tune

PRZENIESIENIE NAPĘDU:
Sprzęgło: dwutarczowe NISMO G-MAX
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna GETRAG

HAMULCE/KOŁA:
Hamulce: Seria BREMBO przód: zaciski 4-ro tłoczkowe, tarcze wentylowane: 324mm, tył 300mm
Koła: WORK EQUIP: przód 18x10,5” / tył 19x12,5”
Opony: przód 255x55x18, tył 295x30x19

ZAWIESZENIE:
Gwintowane CUSCO

MOC:
Na doładowaniu 1bar: ~450KM
Docelowo na doładowaniu 1.3 bara: ~550KM

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket