Ford Escort 2.0 Turbo Łukasz
MODEL:
Ford Escort Cabrio MK 7
SILNIK:
Zetec 2.0 (2044ccm) CR 9.0:1
-Kute tłoki Wossner 86mm
-Kute korbowody PEC
-Śruby korbowodów ARP
-Stalowa uszczelka pod głowicę
-Świece Denso Iridium Power
-Stożek Fujita
-Orurowanie z kwasówki
-Intercooler 550x230x65mm
-BOV HKS SSQV 3
-Turbo Lancer Evolution VIII MR TD05HR-16G6-10.5T
-Kolektor rurowy pod Twin Scroll
-Down Pipe 3"
-Wydech 3" na jednym tłumiku
Pompa Walbro 255 GSS 342
Wtryski Siemens Deka 630ccm
ELEKTRONIKA:
-Ecumaster DET 3 Mapsensor 1.5 bar Strojenie by Chester Ecu-Tune
-Usunięcie przepływomierza by Chester Ecu-Tune
-Sonda szerokopasmowa INNOVATE LC-1
-EBC Greddy profec B-Spec ll
-Zegary Depo Racing -Temp. oleju, EGT
ZAWIESZENIE:
-Gwint przód WEITEC
-Gwint tył FK
UKŁAD NAPĘDOWY:
-Sprzęgło:
~Wzmocniony docisk - Radzikowski
~Tarcza Spiekowa - Radzikowski
-Skrzynia biegów IB5 + Szpera
-Koła Keskin KT3 9J 16"
-Opony Yokohama Parada
UKŁAD HAMULCOWY:
-Przód:
~Tarcze nacinane, nawiercane 280mm
~Zaciski mondeo 2.5 V6
~Płyn Motul
CAR AUDIO:
-Radio Sony
-Subwoofer Sony
-Głośniki Helix Dark Blue
-Wzmacniacz Helix Dark Blue
INNE:
-Nowy Lakier
-Nowy Dach
-Siedzenia Recaro
-Spojler Zender
-Zderzak tył Zender
-Dokładki progów Zender
-Grill Zender
MOC:
seria: 132KM & 180Nm
po modyfikacjach: 330KM & 470Nm
Po strojeniu 100-200kmh:
Podczas strojenia: