Nissan Almera 2.0T


MODEL / ROK:
Nissan Almera N16 2005r. pierwotnie 1.8 16v, obecnie 2.0 Turbo

SILNIK:
2.0l SR20DET
Turbo Garrett GT2860RS Ar 0.64
Sprzęgło ACT XT-SS
Układ wydechowy 2,5” ze stali kwasoodpornej oparty na dwóch tłumikach (El-tec)
3" dolot (SSG)
3" elbow i downpipe (SSG)
Spory FMIC z orurowaniem (custom)
Pompa paliwa Walbro 255
Świece platynowe Denso
Wtryskiwacze 550cc (Subaru Impreza)
BOV HKS SSQV2 (z recyrkulacją)
Filtr stożkowy A'PEXi
Dodatkowa chłodnica oleju z termostatem i relokacją (MOCAL)
Sylikonowe węże chłodnicy

ELEKTRONIKA:
Auto wystrojone na EcuMaster DET2 by Chester Ecu-Tune
Podłączenie Zaworka MAC sterującego doładowaniem by Chester Ecu-Tune
2 Mapy (ulica-tor) sterowane guzikiem by Chester Ecu-Tune
MAF z 300zx by Chester Ecu-Tune
Turbo Timer HKS
MAP Sensor Motorola

UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Hamulce przód z Nissana 300zx 280mm (4-tłoczkowe, aluminiowe)
Przewody hamulcowe przód/tył w stalowym oplocie Goodridge
Amortyzatory Kayaba Ultra SR + spręży Eibach -30mm
Stabilizatory przód/tył Eibach
Twardsze poduszki silnika wzdłużne: poliuretan
Rozpórka kielichów przód: Ultra Racing

INNE MODYFIKACJE:
Aluminiowe felgi 7x16" Ultralite G-Spec
Dystanse 10mm
Wskaźniki:
- doładowanie, temperatura oleju, EGT, ciśnienie oleju (STRI)
- AFR (Innovate MTX-L)
Przednie fotele z 350z
Fabryczny Bodykit

MOC:
seria: 116KM & 168Nm
po modyfikacjach: ~300KM & 400Nm

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sezon 2011: