200sx s14a Snara


MODEL / ROK:
200sx s14a 1999r

SILNIK:
2.0l SR20DET
*Garret 2871r ar64 743347-4
*Aktuator HKS
*Teflonowe przewody w stalowym oplocie
*Większa misa olejowa
*NGK BKR7EIX
*Apexi AVC-R
*Nistune
*Wtryskiwacze z Imprezy STI 550cc
*Walbro 255
*ACT NS1-XTSS
*Oil Catch Tank
*Restrykcja olejowa 0.9mm
*Spływ oleju t25
*Filtr stożkowy Apexi Power Intake (ori)
*Duży Intercooler CNR z orurowaniem PRO RACING + opaski na śrubę z nierdzewki
*Auto wystrojone na Nistune (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
*Bov HKS SSQV III (ori)
*Kolektor wydechowy Megan Racing
*Taśma termoizolacyjna MAGNA
*3" na środkowym przelotowym i końcowym HKS Hi-Power style
*DP 3"

ZAWIESZENIE:
*Gwint ISC-N1 Racing Drift 8/6kg
*Rozpórka kielichów przednich Tanabe
*Poliuretanowe poduszki silnika (50sh) i skrzyni biegów (80sh)

UKŁAD HAMULCOWY:
*Brembo R33 GTR przód + tył
*Przewody hamulcowe w oplocie Viper Performance

ZEWNĄTRZ:
*Przyciemnione klosze przednich lamp oraz pozycyjnych
*Zdemontowany spojler
*Philips Xenon KIT 6000k
*Ori spryskiwacze reflektorów
*Wywalona wycieraczka i spryskiwacz
*Przerobiony przedni zderzak
*Kierunki black clear przód i boczne
*Mgłowe dysze spryskiwaczy przedniej szyby

WNĘTRZE:
*Przerobiona środkowa konsola
*Kierownica od R34 GT-T
*Fotele z R33 GTR
*Short Shifter
*Gniazdo zapalniczki i USB w podłokietniku
*LED'owe mocne białe podświetlenie zegarów i środka
*Nismo Dildo
*Adapter STRI + Zegary STRI DSD : Ciśnienie oleju, temperatura oleju, temperatura spalin

MOC:
seria: 200KM & 265Nm
po modyfikacjach: 350KM & 480Nm

Wykres przed strojeniem na seryjnej turbinie:
Photobucket
Wykres po strojeniu na 2871@ 1.3bar (problemy z pompą paliwa, obecnie problem wyeliminowany):
Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket