200sx s14a Moloney


MODEL / ROK:
200sx s14a 2000r

SILNIK:
2.0l SR20DET
GT28RR
Pompa paliwa Walbro 255
FMIC
HKS SSQV 2
wydech Blitz Nur Spec R 3" catback
front pipe i DP 3" HSV
decatpipe 3" custom
Zaślepiony EGR
Mbc
Sprzęgło ACT NS1-HDSS
Koło zamachowe ACT Streetlite

ELEKTRONIKA:
Wskaźnik boost Greedy
Wskaźnik temp.oleju i EGT - AG SM II
Blitz turbo timer
Nistune (zakup, monaż i strojenie) by Chester Ecu-Tune

ZAWIESZENIE:
K-Sport SuperStreet z camber plate'ami
Rozpóra p+t Apex Performance (pamalowne w biały mat)
Felgi 8x18" nie pamiętam co to za firma (odnowione i pomalowane by me in white pearl :-) , oponki 225/40 i 235/40
Zima felgi seria Racing BBS 8x17 (pomalowane na biały mat) oponki 225/45
Dytanse 22mm p+t
Złote nakrętki D1 Spec

HAMULCE:
Przód 324mm brembo z 350Z
Przewody w oplocie goodridge
Tył seria + greenstuff

WNĘTRZE:
Shortshifter BMC
Drewno zrobione hydrografiką na white carbon look
Biała gałeczka Nismo
Deska rozdzielcza oflokowana
Przerobiona konsola środkowa na radio 1Din i dodatkowe wskaźniki

MOC:
seria: 200KM & 265Nm
po modyfikacjach: 298KM & 380Nm@1bar

Photobucket

Słówko od właściciela:
"Jak na 1bar autko super jeździ, turbinka wstaje już delikatnie przed 3 tys. obr i troszkę spadło spalanie przy normalnej jeździe. Ze strojenia jestem bardzo zadowolony i polecam każdemu strojeniu u Jarka, szybko, fachowo i do tego odjeżdża się z bananem na twarzy"

Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket