200sx s14a Moloney


MODEL / ROK:
200sx s14a 1999r

SILNIK:
2.0l SR20DET
Pompa paliwa Walbro 341
Wydech kompletny 3" (jest głośno)
Cały dolot cooler orurowanie custom by KMS
Filtr powietrza gąbkowy Pipercross
Szpilki ARP
kute tłoki Wiseco 87mm.
kute korby Eagle
panewki korbowe jak i główne ACl Race Series 0.25
wał zeszlifowany
cylindry szlif + honowanie
przetoczone koło zamachowe
pompa oleju orginał
głowica obrobiona, wymienione uszczelniacze i prowadnice wydechowe
uszczelka pod głowę APEXi 87mm./1.5mm.
short shifter
bov Blitz
ramka zegarów 52mm. na słupek od carzone specials
zegary Egt, Boost, Ciśnienie oleju
akumulator przeniesiony do bagażnika
Turbo TD06 20G
Większa miska olejowa
Przepływka z Q45
wtryski 550cc
Turbo TD06 20G
Nistune (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Wtryski Denso 550
Przepływomierz od Q45
Shifter B&M Style
MBC Properfekt

ZAWIAS/FELGI/HAMULCE:
Gwint K-Sport Street
Na przód weszły hamulce od R34
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
rozpórka kielichow przód Pro Racing
Sprzęgło XTD
Felgi BBS Racing 17"

MOC:
seria: 200KM & 265Nm
po modyfikacjach: 345KM & 452Nm@1.4bara

Wykres:
Photobucket

Słówko od właściciela:
"No i oczywiście nieoceniona pomoc Chestera który poświęcił na strojenie tryliardy godzin po nocach (nawet jak byliśmy obaj zasmarkani i przeziębieni). Doładowanie ustawione na 1.5 Bara Samochód idzie takim ogniem że gęba nie przestaje się cieszyć."

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket