200sx s14 Marcin


MODEL / ROK:
200sx s14 1995r

SILNIK:
2.0l SR20DET
Turbo Garrett GT28RS Ar64
Układ wydechowy 3” ze stali kwasoodpornej z jednym tłumikiem
Duży FMIC z krótkim dolotem poprowadzonym w miejscu lamp
Większa miska olejowa
Kute tłoki oraz korby
Pompa paliwa Walbro 255 z oddzielnym zasilaniem
Świece irydowe NGK by Chester Ecu-Tune
Wtryskiwacze 440 by Chester Ecu-Tune

Bov Blitz
Filtr stożkowy Simota z nawiewem ze zderzaka by Chester Ecu-Tune
Regulator ciśnienia paliwa
Zaworek MBC do sterowania doładowaniem

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Akumulator przeniesiony do kabiny
Hydrauliczny hamulec ręczny
Auto wystrojone za pomocą Nistune by Chester Ecu-Tune

UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Hydrauliczny hamulec ręczny
Gwintowe zawieszenie KSport
Dystanse 20mm
Poliuretany w zawieszeniu
Rozpórka przednich kielichów
Regulowane drążki, wachacze

INNE MODYFIKACJE:
Fotele kubełkowe Bimarco
Szelkowe pasy
Sportowa kierownica
Wybebeszone wnętrze
Klatka bezpieczeństwaluminiowe felgi 8x18" Oz Ultraleggera Matt Graphite Silver
Wskaźniki Doładowania, EGT, ciśnienia oraz temperatury oleju.

MOC:
seria: 200KM & 265Nm
po modyfikacjach: ~320KM & 450Nm


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket