200sx s13 Kosa


MODEL / ROK:
200sx s13 1991r

SILNIK:
SWAP z CA18DET na 2.0l SR20DET
SR20DET rozebrany do ostatniej śrubki i odbudowany
- panewki ACL Race
- pierścienie NPR
- szpilki ARP
- uszczelka metalowa Cosworth
- turbo Garrett T28
- bov Bailey
- intercooler gruby chińczyk
- chłodnica gruby chińczyk
- BMC Carbon Box
- 3 cale cat back, turbo elbow, i downpipe

ŚRODEK:
- fotele Mirco z logo ARG Performance
- 3" 4 pkt Takata style
- deska we floku
- naba momo
- kierownica zamszowa
- kompletna klatka bezpieczeństwa

BODY KIT:
- maska i klapa z laminatu, szyby z tyłu z poliwęglanu reszta stock przedlift

ZAWIESZENIE/UKŁAD HAMULCOWY
- gwint XYZ
- górna i dolna rozpórka przód, dolna tył
- regulowane wachacze i drążki K-sport
- kompletny zółty poliuretan Bikopur
- grubsze stabilizatory Whiteline
- swap piast z s14 po kompletnej odbudowie

ELEKTRONIKA:
- wskazniki AutoGauge : Boost, temp.i ciśnienie oleju
- EBC Blitz
Ecumaster DET3 montaż i strojenie by Chester Ecu-Tune

MOC:
seria: 180KM & 225Nm
po modyfikacjach: ~280KM & 320Nm @ 0.8bara (chwilowo z powodu braku paliwa)

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket