200sx s13 Jano
MODEL / ROK:
200sx s13 1992r
SILNIK:
SWAP z CA18DET -> 2.0l SR20DET
Turbo T28
300zx Z32 MAF
Lekkie koła pasowe
Aluminiowe główne koło pasowe
Większa miska olejowa Greddy style
Świece BCPR7EY
Shortshifter Apex
Wywalona klima i ABS
Filtr stożkowy Apexi
FMIC chinol
Bov Bailey
3" z jakąś chińską puszką końcową
Screamer Pipe
Pompa Walbro 255h
Wtryskiwacze 440
Przpeustnica z SR20
Kolektor ssący Greedy Style
Arm Stopery
Regulowane koła rozrządu
ELEKTRONIKA:
Turbo timer Blitz DCIV FATT
Stand Alone Apexi PFC strojenie by Chester Ecu-Tune
Zegarki AutoGauge EGT, oil press, oil temp
EBC Blitz Dual SBC
UKŁAZD JEZDNY:
Rozpórki górne przód i tył
Powiększony skręt kół
Zaspawana szpera z S14
Zaciski aluminiowe 4 tłoczkowe Nissan 300ZX
Przeowdy stalowe w oplocie
Gwint K-sport street
Regulowane aluminiowe drążki reakcyjne
Gruby stabilizator godspeed
Piasty i zwrotnic 5 śrub S14a plus nowe sworznie
Fender braces ultra racing
Regulowane wachacze
Tuleje poli w tylnym wózku
Regulowane drążki z tyłu - traction arms
Regulowane końcówki drążków kierowniczych
ZEWNĄTRZ:
Auto polakierowane w macie
Lekka klapa bagażnika
Przedni zderzak Autor
Przedni zderzak Autor
Felgi WORK Equip wersja chrom 18"
WNĘTRZE:
Wybebeszone wntrze
Akuulator przenesione do bagażnika
Kubełkowe fotele Corbeau
Wskaźnik doładowania omori
EBC Blitz DSBC
Kierownica Nardi
Kierownica Nardi
Wntrze pomalowane w złotym kolorze
MOC:
seria: 200KM & 265Nm
po modyfikacjach: 290KM & 400Nm