200sx s14 Jaco


MODEL / ROK:
Nissan 200SX Z-edition 94/200

SILNIK:
2.0l SR20DET
Turbo Garrett GT2871r Ar64
Wtryski Nismo 555
Filtr stożkowy
Wydech 2,5 cala, downpipe 3 cale
Pompa paliwowa walbro 255 l/h
Regulator ciśnienia paliwa SARD + manometr
Stożkowy filtr powietrza Sparco z przegrodą termiczną
Świece Irydowe NGK BKR7EIX
Zawór upustowy Greedy z cyrkulacją
Mapsensor Z32 (300ZX)
Aluminiowe kółka pasowe
Intercooler Greddy
MBC

SEZON 2011:
Tłoki JE
Korby Eagle
Panewki korbowodowe i główne ACL Race
Śruby głowicy, podpory wału i korb - ARP
Uszczelka głowicy Cometic 1,4 mm
Wałki 264 - Brian Crower
Regulowane koło rozrządu
Rocker Arm Stoper - Tomei
Powiększona miska olejowa Greddy style
Wtryski 740 mm Nismo
Świece platynowe NGK PFR8B-9
Kolektor wydechowy XS power
Układ wydech custom od turbo 3 cale z 2 tłumikami przelotowymi
Filtr stożkowy Sparco z przegrodą termiczną
Przepustnica 90 mm Infinity Q45
Kolektor ssący Greddy Style rozwiercony

SEZON 2012:
-Turbina BorgWarner
-Nowy kolektor wydechowy pod Turbo
-Zewnętrzny Wastegate,
-Zaworek MAC do sterowania doładowaniem by Chester Ecu-Tune.PL

ELEKTRYKA:
Zegary boost i EGT Greddy
EBC - ecumaster DET3 + map sensor 400KPA
Nistune (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune

PRZENIESIENIE NAPĘDU:
Sprzęgło spiek 6 łapkowy – ACT
SEZON 2011:
Skrzynia biegów 6 biegowa Nissan 350Z Z33
Sprzęgło 6 łapkowy spiek XTD Stage 3
Lekkie koło zamachowe XTD
Dyferencjał Infinity Q45 zaszperowany na ok 60%
Półosie napędowe Nissan 300ZX Z32
Piasty tylnie Nissan 300ZX Z32

UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Sprężyny sportowe Eibach
Tarcze hamulcowe przód 340mm EBC Turbo Grove
Tarcze tył 298 mm + 4 tłoczkowy zacisk (Nissan 300ZX Z32)
Short shifter
Rozpórka kielichów przód - Apex Performance
Regulowane wachacze tylnie
Felgi Darwin Racing 9x18 przód 225/40x18 , 255/35x18

INNE MODYFIKACJE:
Usunięta wycieraczka tylnia
Usunięta przednia podkładaka tablicy rejestracyjnej
Lifty maski INXX
Aluminiowe nakładki na pedały
Wycięty zderzak pod Intercooler
Ciemne kierunkowskazy błotników
Gałka Nismo
Kierownica Momo + Sparco quick release system
Audio 2 Din Kenwood
siedzenia z Racing Edition

MOC:
seria: 200KM & 265Nm
po modyfikacjach sezon 2010: 350KM i 470Nm
po modyfikacjach sezon 2011: 413KM i 540Nm (zmniejszone doładowanie na pomiar z uwagi na sprzegło).
po modyfikacjach sezon 2012: ~460KM i 550Nm

2010r - Porownanie po strojeniu przez firme X ze strojeniem by Chester Ecu-Tune (doładowanie nie zmieniane) Photobucket Photobucket

Wykres na sezon 2011 (podczas pomiaru zmniejszone zostało doładowanie z uwagi na slizgające sie sprzegło, szacowana moc to 430KM):
Photobucket

Wzkres na sezon 2012:
Photobucket Photobucket Photobucket

Słówko od właściciela:
„Wpadł wujek Chester, zapodaliśmy Nistunka i Nisek zapierdaltralalala” „U mnie na konsultacje wstępnie poweru doszło 45 kunia i ponad 100 niutków . Ogólnie nisek idzie jak do ognia.”
"Droga powrotna ze strojenia. Spokojny lot + kilka harców nisek zjadł 9,1 litra /100km . A i EGT masakryczne 880 prz 7000 tys na 6 biegu"
„Potwierdzam że auto zapodaje jak złe Miałem okazję jeździć kilkoma sx'ami legitymującymi się mocą z zakresu wyższych 3XX koni i furak którego złożył Jaco bije je na głowę! A jak zobaczyłem przy jakim doładowaniu jest osiągana to szczęka całkiem mi opadła i przekonanie że idealnie wiem jak chce rozwijać swój silnik poszło się ****ę"

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Podczas strojenia sezon 2012:

Pomiar na hamowni 2011:

Strojenie na drodze przed hamownią:

Po strojeniu by x i po strojeniu by Chester Ecu-Tune (doładowanie nie ruszane) 2010r: