200sx s14a Kamil
MODEL / ROK:
200sx s14a 1998r
SILNIK:
2.0l SR20DET
T28R
Pompa paliwa Walbro 255
FMIC
HKS SSQV
wydech 2.5 cala
seryjny DP!
Restrykcja
Swiece NGK
Sprzęgło by Radzikowski
Aluminiowe koła pasowe
ELEKTRONIKA:
EBC HKS Evo3
Nistune (zakup, monaż i strojenie) by Chester Ecu-Tune
ZAWIESZENIE/HAMULCE:
Spężyny -30mm
Rozpóra z przodu
Felgi 17" ze sporym rantem
Hamulce Ksport z tarczą 324mm
ZEWNĄTRZ:
Zderzak z dużym wlotem by Autor
Maska z laminatu
Zmienione lampy przednie
Zmiennione klosze od lamp postojowych
MOC:
seria: 200KM & 265Nm
po modyfikacjach: 300KM & 394Nm@1bar
Słówko od właściciela:
Jesli chodzi o spalanie to napisze tak: ciągłe przyspieszanie i hamowanie, cargo ,m1 i inne paliwożerne wyprawy, zalane za 150pln zrobione 250km. Jestem mega zadowolony z efektu auto zupelnie inaczej jezdzi , teraz zobaczyłem ze seryjne heble sie kompletnie nie nadaja:). Jeszcze raz wielkie dzieki za poświecony czas, i efekt koncowy.