Nissan 100nx 2.0T


MODEL / ROK:
Nissan b13/100NX TARGA

SILNIK:
GA16DS->SR20DE-HighPort-> SR20DE+T (0,4 – 0,45 Bar)
UKŁAD DOLOTOWY: Stożek K&N, IC IVECO, T25
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor wydechowy –custom do GTI-R`a,
Downpipe własnej konstrukcji, 2.25” przelot,
końcowy tłumik to środkowy z mondeo 2.0tdci + jakaś ozdobna końcówka,
UKŁAD PALIWOWY:
wtryski 370ccm z SR20DET,
Pompa paliwa Walbro 255,
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia z P11, sprzęgło Exedy stage II.

UKŁAD HAMULCOWY:
Seria GTI po regeneracji wszystkich zacisków + ABS

ZAWIESZENIE:
obniżające sprężyny (tył progresywne),
stabilizator tył GTI,
rozpórka: przód SABELT z N15, tył home made stage I,
OGUMIENIE: 195/50R15,

ELEKTRONIKA:
EcuMaster DET2 – strojenie by Chester Ecu-Tune,

WNĘTRZE:
Fotele, kierownica, dźwignia ręcznego, zegary N14 GTI, deska flock, wskaźnik doładowania,EGT, ciśnienie oleju,
BODY: Zderzaki, progi, lotka nad szybę – PFEBA, lotka na klapę POSTERT,przyciemnione wszystkie kierunki,

MOC:
seria: 143KM & 171Nm
po modyfikacjach: 197KM & 263Nm
Photobucket

Słówko od właściciela:
"Postanowiłem dodatkowo auto wystroić map`em. Spalanie spadło średnio o około 1,5-2 litry na setkę, więc jestem zadowolony. Jeszcze nie hamowany nie było jeszcze czasu. Jednak wydaje się ,że jedzie lepiej niż wcześniej."

http://www.100nx.fora.pl/nasze-samochody,12/podj-sr20de-t,6124.html

 

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket